Katra laba darba pamatā ir ideja. Tikpat svarīgi ir arī tas, kā šo ideju pasniegt. Par to iknedēļas rubrikā dalās reklāmas aģentūras DDB Latvia vadītājs Andris Rubīns: “Uzraksti ideju. Ja ideju iespējams uzrakstīt avīzes raksta formātā, tad tai ir ziņas un word-of-mouth potenciāls. Tas, savukārt, nozīmē, ka cilvēki par to uzzinās no medijiem, paziņām vai sociālajiem tīkliem, kas ir nesalīdzināmi uzticamāks (turklāt bezmaksas) informācijas avots, nekā pirktie reklāmas laukumi vai minūtes.”

"/>

Plikums


Katra laba darba pamatā ir ideja. Tikpat svarīgi ir arī tas, kā šo ideju pasniegt. Par to iknedēļas rubrikā dalās reklāmas aģentūras DDB Latvia vadītājs Andris Rubīns: “Uzraksti ideju. Ja ideju iespējams uzrakstīt avīzes raksta formātā, tad tai ir ziņas un word-of-mouth potenciāls. Tas, savukārt, nozīmē, ka cilvēki par to uzzinās no medijiem, paziņām vai sociālajiem tīkliem, kas ir nesalīdzināmi uzticamāks (turklāt bezmaksas) informācijas avots, nekā pirktie reklāmas laukumi vai minūtes.”