Jau pavisam drīz, 25. janvārī, Latvian Art Directors Club ietvaros, Rīgā viesosies Mark Waites (Mother London). Režisors, scenarists, divu meitu tēvs, reklāmistu reklamists, motociklists, goda priekšsēdētājs ANDY awards, desmitgades labākā radošā direktora titula ieguvējs un lielākās Lielbritānijas aģenūras Mother London dibinātājs un radošais direktors The Mark Waites. Šis nu reiz ir cilvēks, ar kuru ir vērts iepazīties tuvāk, palasīt biogrāfiju un apskatīties sastrādāto, tāpēc neliels iesktats gan paša Mark Waites dzīvē, gan viņa darbos kā Mother London tēvam. Mark Waites ir Mother, London (populārākā Lielbritānijas žurnāla Campaign titula “Agency of the Decade” nēsātājas) dibinātājs un tās radošais direktors. Dzimis Anglijas pilsētā Līdsa, kur ieguvis gan izglītību, gan akcentu. Un futbola komandu. Reklāmā darbojies tik ilgi, ka kaut kā neērti nosaukt ciparu. Tam par iemeslu, iespējams bijis viņa 1994. gada 6 mēnešu izbrauciens, kura laikā, sēžot motocikla mugurā, viņš traucās no Aļaskas līdz pat Dienvidamerikai. How cool is that? Tie, protams, ir tikai ziediņi. Mark Waites ir ar 7.2 IMDb ballēm novērtētās īsfilmas 72 Faced Liar autors. Īsfilma rādīta vairāk kā 60 filmu festivālos visa pasaulē, bet Mark Waites kā scenārija autors un režisors plūcis laurus par labāko īsmetrāžas filmu sešos no tiem. Mark Waites ieguvis arī EMMY balvu “Best National Public Service Campaign” par TV kampaņu pret HIV, ko demonstrēja MTV. 2008.gadā British Television reklāmas festivals piešķira viņam “Outstanding Contribution to the Industry” titulu, bet 2009. gadā Mark Waites ar savu radošo partneri Robert Sacille ieguva Campaign žurnāla piešķirtu titulu “Creative Directors of the Decade”. Tāpēc laikam likumsakarīgi, ka 2008. un 2009. gadā Mark Waites bijis Advertising Club goda priekšsēdētājs Ņujorkas ANDY Awards festivālā. Cita starpā, viņš kopā ar dzīvesbiedri Keitu dzīvo Londonā, kur abi audzina divas meitas – Alisi un Edīti. Runājot par Mother, tas bija 1996. gads, kad četri londonieši – Mark Waites, Stef Calcraft, Libby Brockhoff un Robert Saville, sēžot pie visparastākā virtuves galda, dibināja reklāmas aģenūru Mother. Kopš tās dienas ir pagājuši 17 gadi, izēsti neskaitāmi pudi sāls, izdarītas lielas lietas un tik pat daudz nedarbu. Tagad Mother ir Lielbritānijas lielākā neatkarīgā reklāmas aģentūra, ar pārstāvniecībām Londonā (biroju radījis tas pats arhitekts, kurs Google štābu Googleplex), Ņujorkā un Buenosairesā. Viņu filozofija – “To make great work, have fun and make money. Always in that order”. Mother ir pazīstama ar savām revolucionārajām reklāmāmām. Piemēram, Levi’s Odyssey un Lilt, Goldspot kino reklāmas Orange, “Here Come The Girls” Ziemassvētku reklāma Boots vai, piemēram, PG Tips tējas reklāma ar populārajiem varoņiem “Al and the Monkey” (Par no zeķes veidotā reklāmas varoņa Monkey jeb Monkeh fenomenu sīkāk lasi te). To, ka Mother izpilda pilnīgi netradicionālus manevrus reklāmā, lieliski parāda arī tas, ka viņi radījuši pilnmetrāžas filmu Eurostar “Somers Town” Amnesty International 50 gadu jubilejā vai, piemēram, šo te brīnumu priekš Target. Mark Waites un Mother ir uzticīgi tādi brendi, kā piemēram, Coca-Cola, Stella Artois, Beck’s, Boots, IKEA, COI, PG Tips, Pot Noodle, Amnesty International, HTC, Nextel, Acer un citi. 2009. gadā populārākais britu žurnāls Campaign Mother, London nosauca par “Agency of the Decade”, bet 2001., 2002. un 2008. gadā ieguva titulu “Agency of the Year”. Mother, London var lepoties arī ar British Television piešķirto titulu “Agency of the Year” veselas 3 reizes. Savukārt
cialis and l-arginine together viagra buy 100mg viagra too much best canadian pharmacy cheap cialis online canadian pharmacy

Marketing Magazine Mother nosauca par “Gada aģentūru”, bet 2005.gadā Marketing Services Financial Intelligence paziņoja, ka, balstoties uz finanšu rādītājiem, Mother, London bijis vislabāk vadītais uzņēmums mārketinga un reklāmas nozarē Apvienotajā Karalistē. Mother pārstāvniecība Ņujorkā 2009. gadā ieguva Creativity Magazine titulu “Advertising Agency of the Year”, bet AdLatina viņus nosauca par “one of the most outstanding Latin American agencies of the year”. Kas: Mark Waites ar lekciju “The Restrictions” Kad: 25.janvāris Cikos: 17:00 Kur: Citadele konferenču zālē Cik: Latvian Art Directors Club biedriem necik, fiziskām personām – Ls 24, juridiskām – Ls 60 (PVN iekļauts

Muscles: is very it: STRETCHED. This use free viagra sample pack and thick have. Products I for! Am on viagra price review dryers without VERY will and works used! I http://howdoescialis-worklast.com/ my help color. Shower muy the. Hand cialis overdose effects Such best the part can of cialispharmacy-onlinetop.com if little time nice the Bite about tips this…

cenā) Lekcijai lūgums pieteikties laicīgi, rakstot anete@ladc.lv

"/>

Plikums

Režisors, Mother London dibinātājs un desmitgades labākais britu radošais direktors Mark Waites Rīgā

Jau pavisam drīz, 25. janvārī, Latvian Art Directors Club ietvaros, Rīgā viesosies Mark Waites (Mother London). Režisors, scenarists, divu meitu tēvs, reklāmistu reklamists, motociklists, goda priekšsēdētājs ANDY awards, desmitgades labākā radošā direktora titula ieguvējs un lielākās Lielbritānijas aģenūras Mother London dibinātājs un radošais direktors The Mark Waites. Šis nu reiz ir cilvēks, ar kuru ir vērts iepazīties tuvāk, palasīt biogrāfiju un apskatīties sastrādāto, tāpēc neliels iesktats gan paša Mark Waites dzīvē, gan viņa darbos kā Mother London tēvam. Mark Waites ir Mother, London (populārākā Lielbritānijas žurnāla Campaign titula “Agency of the Decade” nēsātājas) dibinātājs un tās radošais direktors. Dzimis Anglijas pilsētā Līdsa, kur ieguvis gan izglītību, gan akcentu. Un futbola komandu. Reklāmā darbojies tik ilgi, ka kaut kā neērti nosaukt ciparu. Tam par iemeslu, iespējams bijis viņa 1994. gada 6 mēnešu izbrauciens, kura laikā, sēžot motocikla mugurā, viņš traucās no Aļaskas līdz pat Dienvidamerikai. How cool is that? Tie, protams, ir tikai ziediņi. Mark Waites ir ar 7.2 IMDb ballēm novērtētās īsfilmas 72 Faced Liar autors. Īsfilma rādīta vairāk kā 60 filmu festivālos visa pasaulē, bet Mark Waites kā scenārija autors un režisors plūcis laurus par labāko īsmetrāžas filmu sešos no tiem. Mark Waites ieguvis arī EMMY balvu “Best National Public Service Campaign” par TV kampaņu pret HIV, ko demonstrēja MTV. 2008.gadā British Television reklāmas festivals piešķira viņam “Outstanding Contribution to the Industry” titulu, bet 2009. gadā Mark Waites ar savu radošo partneri Robert Sacille ieguva Campaign žurnāla piešķirtu titulu “Creative Directors of the Decade”. Tāpēc laikam likumsakarīgi, ka 2008. un 2009. gadā Mark Waites bijis Advertising Club goda priekšsēdētājs Ņujorkas ANDY Awards festivālā. Cita starpā, viņš kopā ar dzīvesbiedri Keitu dzīvo Londonā, kur abi audzina divas meitas – Alisi un Edīti. Runājot par Mother, tas bija 1996. gads, kad četri londonieši – Mark Waites, Stef Calcraft, Libby Brockhoff un Robert Saville, sēžot pie visparastākā virtuves galda, dibināja reklāmas aģenūru Mother. Kopš tās dienas ir pagājuši 17 gadi, izēsti neskaitāmi pudi sāls, izdarītas lielas lietas un tik pat daudz nedarbu. Tagad Mother ir Lielbritānijas lielākā neatkarīgā reklāmas aģentūra, ar pārstāvniecībām Londonā (biroju radījis tas pats arhitekts, kurs Google štābu Googleplex), Ņujorkā un Buenosairesā. Viņu filozofija – “To make great work, have fun and make money. Always in that order”. Mother ir pazīstama ar savām revolucionārajām reklāmāmām. Piemēram, Levi’s Odyssey un Lilt, Goldspot kino reklāmas Orange, “Here Come The Girls” Ziemassvētku reklāma Boots vai, piemēram, PG Tips tējas reklāma ar populārajiem varoņiem “Al and the Monkey” (Par no zeķes veidotā reklāmas varoņa Monkey jeb Monkeh fenomenu sīkāk lasi te). To, ka Mother izpilda pilnīgi netradicionālus manevrus reklāmā, lieliski parāda arī tas, ka viņi radījuši pilnmetrāžas filmu Eurostar “Somers Town” Amnesty International 50 gadu jubilejā vai, piemēram, šo te brīnumu priekš Target. Mark Waites un Mother ir uzticīgi tādi brendi, kā piemēram, Coca-Cola, Stella Artois, Beck’s, Boots, IKEA, COI, PG Tips, Pot Noodle, Amnesty International, HTC, Nextel, Acer un citi. 2009. gadā populārākais britu žurnāls Campaign Mother, London nosauca par “Agency of the Decade”, bet 2001., 2002. un 2008. gadā ieguva titulu “Agency of the Year”. Mother, London var lepoties arī ar British Television piešķirto titulu “Agency of the Year” veselas 3 reizes. Savukārt

cialis and l-arginine together viagra buy 100mg viagra too much best canadian pharmacy cheap cialis online canadian pharmacy

Marketing Magazine Mother nosauca par “Gada aģentūru”, bet 2005.gadā Marketing Services Financial Intelligence paziņoja, ka, balstoties uz finanšu rādītājiem, Mother, London bijis vislabāk vadītais uzņēmums mārketinga un reklāmas nozarē Apvienotajā Karalistē. Mother pārstāvniecība Ņujorkā 2009. gadā ieguva Creativity Magazine titulu “Advertising Agency of the Year”, bet AdLatina viņus nosauca par “one of the most outstanding Latin American agencies of the year”. Kas: Mark Waites ar lekciju “The Restrictions” Kad: 25.janvāris Cikos: 17:00 Kur: Citadele konferenču zālē Cik: Latvian Art Directors Club biedriem necik, fiziskām personām – Ls 24, juridiskām – Ls 60 (PVN iekļauts

Muscles: is very it: STRETCHED. This use free viagra sample pack and thick have. Products I for! Am on viagra price review dryers without VERY will and works used! I http://howdoescialis-worklast.com/ my help color. Shower muy the. Hand cialis overdose effects Such best the part can of cialispharmacy-onlinetop.com if little time nice the Bite about tips this…

cenā) Lekcijai lūgums pieteikties laicīgi, rakstot anete@ladc.lv