Rasmus Ibfelt vada vienu no pasaules vadošajām dizaina un zīmolvedības aģentūrām e-Types. Kopenhāgenā bāzētā aģentūra jau vairāk kā 15 gadus strādā ar augsta līmeņa dizaina risinājumiem, liekot lielu uzsvaru uz kvalitatīvu tipogrāfiku kā vienu no vizuālās identitātes pamatelementiem. Plašākai publikai aģentūra kļuva pazīstama, kad atvēra pasaulē pirmo fizisko fontu veikalu Playtpe.

e-Types jau vairākus gadus ir lielisks paraugs tam kā veidot spēcīgu, ilgtspējīgu un interesantu dizaina biroju. Aģentūra nodarbojas ne tikai ar ikdienas klientu darbiem, bet ir izveidojuši arī jau pieminēto fontu darbnīcu Playtpe, kas darbojas gan kā klasisks online fontu veikals, gan kā konceptveikals Kopenhāgenas centrā. 15 gadu laikā e-Types ir izveidojši vairāk kā 200 dažādus fontus un konceptveikalā iespējams iegādāties gan pašus fontus fiziskā formātā, gan dažādas tipogrāfiski bāzētus dizaina priekšmetus. Tiekoties runājām par to kā šķietami digitālu produktu iespējams paskatīties pavisam citādāk un izveidot par dzīvesstila zīmolu.

Vēl kāda interesanta lieta, ko savā darba ritmā ieviesuši e-Types ir After Dark – blakus projekts visām aktivitātēm, kas tiek darīts pēc darba laika beigām. Šeit ietilpst gan dažādas lekcijas, pro-bono projekti, publikācijas un citi intresanti projekti, kas palīdz veidot labu balansu ar klientu darbiem.

"/>

Plikums

Plikuma Sarunas / 015 – Rasmus Ibfelt

Rasmus Ibfelt vada vienu no pasaules vadošajām dizaina un zīmolvedības aģentūrām e-Types. Kopenhāgenā bāzētā aģentūra jau vairāk kā 15 gadus strādā ar augsta līmeņa dizaina risinājumiem, liekot lielu uzsvaru uz kvalitatīvu tipogrāfiku kā vienu no vizuālās identitātes pamatelementiem. Plašākai publikai aģentūra kļuva pazīstama, kad atvēra pasaulē pirmo fizisko fontu veikalu Playtpe.

e-Types jau vairākus gadus ir lielisks paraugs tam kā veidot spēcīgu, ilgtspējīgu un interesantu dizaina biroju. Aģentūra nodarbojas ne tikai ar ikdienas klientu darbiem, bet ir izveidojuši arī jau pieminēto fontu darbnīcu Playtpe, kas darbojas gan kā klasisks online fontu veikals, gan kā konceptveikals Kopenhāgenas centrā. 15 gadu laikā e-Types ir izveidojši vairāk kā 200 dažādus fontus un konceptveikalā iespējams iegādāties gan pašus fontus fiziskā formātā, gan dažādas tipogrāfiski bāzētus dizaina priekšmetus. Tiekoties runājām par to kā šķietami digitālu produktu iespējams paskatīties pavisam citādāk un izveidot par dzīvesstila zīmolu.

Vēl kāda interesanta lieta, ko savā darba ritmā ieviesuši e-Types ir After Dark – blakus projekts visām aktivitātēm, kas tiek darīts pēc darba laika beigām. Šeit ietilpst gan dažādas lekcijas, pro-bono projekti, publikācijas un citi intresanti projekti, kas palīdz veidot labu balansu ar klientu darbiem.